Willkommen bei Network & Security     remoteshell-security.com
Partnerseiten
login.php?sid=f7b6f0730a469dfb03a0e0e96871c24d profile.php?mode=register&sid=f7b6f0730a469dfb03a0e0e96871c24d faq.php?sid=f7b6f0730a469dfb03a0e0e96871c24d memberlist.php?sid=f7b6f0730a469dfb03a0e0e96871c24d search.php?sid=f7b6f0730a469dfb03a0e0e96871c24d index.php?sid=f7b6f0730a469dfb03a0e0e96871c24d

Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein » nteressante nastreven van kennis
Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen 
nteressante nastreven van kennis
BeitragVerfasst am: 27.06.2019 07:53 Antworten mit Zitat
Labi1995
Anmeldedatum: 15.05.2019
Beiträge: 132




Wat u zult opmerken is dat de impactpiek nu verdwenen is. Nike Air Max 90 Dam Door de hieluitslag te elimineren, hebben we de impactpiek volledig ge?limineerd. De reden hiervoor is dat in plaats van het absorberen van impact via een botsing tussen de hiel en de grond, we het impact-modererende gedrag hebben overgezet naar absorptie door de voetboog Asics Gel Lyte 5 Femme en het achillespees / kuitspiercomplex. Het onderste lidmaat is veel compliant in een voorvoetaanval en dus is de botsing Nike Air Max 90 Femme niet detecteerbaar. Wat je ook zal opvallen, is dat de helling van de lijn nu lager is - de laadsnelheid is afgenomen (deze grafiek is waarschijnlijk een beetje overdreven gezien mijn geringe Photoshop-vaardigheden, maar het punt blijft staan). Als je rent met een voorvoetaanval, zoals de meeste blote voeten het doen, is een zachte hiel niet nodig. Op een rotonde is de zachte hiel in wezen een oplossing voor een probleem dat wordt veroorzaakt www.goulvenbazire.fr door schoenen met een zachte hiel. Met de hiel kun je heel hard slaan en als je met de hiel raakt, heb je de hiel nodig voor bescherming.
Ik zou er ook op moeten wijzen dat de hiel-teen in een schoen met een zachte hiel zorgt voor een lagere laadsnelheid. In de studie van Daniel Lieberman (Lieberman et al., 2010) toonde hij aan dat de laadsnelheid hetzelfde was bij shag-teenlopers en blote www.philshotton.co.uk voeten in de voorvoet. Maar het belangrijkste punt is dat zelfs als de gedempte hiel de laadsnelheid verlaagt, het toestaat / doet lopen op een manier die biomechanisch anders is dan wanneer je op blote voeten loopt (langere passen, verschillende gezamenlijke hoeken, uitgesproken hielaanval, enz. ). Dientengevolge worden krachten zodanig uitgeoefend dat het lichaam mogelijk niet zo goed is ge?volueerd (bijvoorbeeld, het draaimoment is hoger Nike Air Max Command Femme in schoenen - Kerrigan et al., 2009; kortere, snellere pas vermindert gewrichtseffecten - Heiderscheit et al. 2011). De consequenties daarvan zijn wat we proberen te begrijpen als het gaat om het toepassen van deze kennis op letselrisico.
Waarom doet dit alles? Het is van belang omdat hogere belastingswaarden voor verticale impact, maar geen impactpieken, zijn gekoppeld aan verwondingen Nike Air Max 95 Mens zoals stressfracturen van de onderste ledematen (zie dit overzichtsartikel van Zadpoor ??en Nikooyan, 2011). Er is enige discussie over dit onderwerp, zoals Nigg, 1997 de resultaten rapporteerde van een prospectieve studie van een afstudeerscriptie die suggereert dat impactkracht en laadsnelheid niet gekoppeld zijn aan letsel, en dat een verhoogde laadsnelheid eigenlijk geassocieerd was met minder blessures. In deze analyse werd echter gekeken www.matthieugranier.fr naar kortdurende verwondingen en niet gekeken naar letsels per specifiek type. Ik ben ook nogal aarzelend bij het interpreteren van resultaten van onderzoek dat niet is gepubliceerd in een peer-reviewed tijdschrift. In tegenstelling tot de bevindingen van Nigg, Davis et al. rapporteer de resultaten van een prospectieve studie in een conferentiesamenvatting die aantoont dat de verticale Adidas Superstar Femme impactpiek en het verticale laadpercentage gekoppeld zijn aan een hogere incidentie van loopblessure. Nogmaals, niet gepubliceerd in een peer-reviewed tijdschrift, maar ook prospectief en tegenstrijdig aan het rapport van Nigg. In plaats van dit debat zelf uit te praten, ga ik een expert over het onderwerp uitdagen. Jay Dicharry (foto links) is fysiotherapeut en onderzoeker aan de University of Virginia Speed ??Clinic. In wezen brengt hij zijn dagen door in een van de meest geavanceerde loopanalyse-laboratoria ter wereld die proberen gebroken lopers te repareren. Nadat ik mijn blessurecursus recapituleerde, mailde Jay me en zei dat hij aan een bericht heeft gewerkt over de betekenis van verticale laadsnelheid, en we hebben geco?rdineerd om op hetzelfde moment te posten. Dus met deze inleiding op het onderwerp van mij, laat www.tonyrusconi.it ik Jay het hier vanaf nemen. Ik weet zeker dat de conferentie in WV jullie allemaal heeft ge?nspireerd om door te gaan met het interessante nastreven van kennis over het rennen van vorm en het verminderen van hardloopgerelateerd letsel . Ik kijk er naar uit om meer te leren terwijl dit zich blijft ontwikkelen.
Eén ding dat ik ben gaan geloven met betrekking tot GRF en GRT, evenals Ground contact time (GCT) is een relatieverschil in elites versus niet-elites. Ik weet niet of hier onderzoek naar is gedaan, maar ik vermoed dat het op dit moment aan de gang is. De vergelijking is als volgt: Elites = hogere GRF, lagere BRT, lagere GCT Niet-elites / minder opgeleide atleten = lagere GRF, hogere BRT, hogere BRT Klinkt dit goed en is het een functie van meer / betere training?
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
nteressante nastreven van kennis
Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde  
Seite 1 von 1  

  
  
 Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen  


Forensicherheit

Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style by Vjacheslav Trushkin
Deutsche Übersetzung von phpBB.de


remoteshell-security.com | Partner | Boardregeln | Impressum