Willkommen bei Network & Security     remoteshell-security.com
Partnerseiten
login.php?sid=1a7258fed52a91b31bb0b05c78cb8b34 profile.php?mode=register&sid=1a7258fed52a91b31bb0b05c78cb8b34 faq.php?sid=1a7258fed52a91b31bb0b05c78cb8b34 memberlist.php?sid=1a7258fed52a91b31bb0b05c78cb8b34 search.php?sid=1a7258fed52a91b31bb0b05c78cb8b34 index.php?sid=1a7258fed52a91b31bb0b05c78cb8b34

Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein » de voeten en een koptelefoon in
Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen 
de voeten en een koptelefoon in
BeitragVerfasst am: 06.06.2019 08:14 Antworten mit Zitat
Labi1995

Ik denk niet dat je gebrek aan grote kilometers je teveel schade toebrengt, je hebt al een behoorlijk goede basis gebouwd, dus je Nike Air Max 2017 Mujer hebt een goede Nike Air Max 90 Womens hoeveelheid uithoudingsvermogen ingebouwd in je benen en zelfs met een lagere kilometerstand kun je Ik heb dit behouden. 50K is nog maar een paar uur op je voeten dan je de laatste 20 mijl hebt gedaan, dus je moet ervan kunnen genieten, wetende dat het een grote uitdaging is maar binnen handbereik. Vorig jaar heb ik mijn eerste marathon gedaan en daarna gevolgd dat met 30 mijl bergachtige parcours race, en dan vier maanden later een 41 mijl ultra. Ik worstelde met een kuitblessure in voorbereiding voor de 41 miler en moest het doen met fietsen en lopen om fit te blijven, en kon mijn lopende kilometers pas echt langzaam opbouwen, met mijn langste trainingsrun van twee maanden, namelijk de 15 mijl Ik heb 10 dagen voor de race gedaan. Dankzij de blessure was ik slecht voorbereid, maar mijn restconditie was voldoende om Adidas NMD Dames de uitdaging Nike Air Max 270 Femme aan te gaan, zij het met veel pijn als gevolg van kuitkrampen! Gezien mijn gebrek aan voorbereiding, verwachtte ik op de 41 miler raak de muur en echt lijden met uitputting. Ik was nogal bezorgd omdat ik in de eerste twee uur te veel voet had gegeten en daarna de volgende 3 uur last had van maagstress en moeite had om zelfs water te consumeren. Uiteindelijk at ik maar een fractie van het beoogde voedsel, en toch had ik nog steeds geen problemen met uitputting, ik was aan het eind verrassend vers. Achteraf gezien had ik het rustig aan moeten doen, het eten van 100 calorie?n per uur zou genoeg zijn geweest. Had ik het eten gemakkelijker aangepakt, dan is de kans groot dat ik meer water en elektrolyten zou hebben gegeten en misschien de krampen had afgeweerd. Ik zeg dit allemaal als iets waar je misschien van kunt leren. Maak je Adidas Superstar Dames geen zorgen over het www.aquarillon.fr eten van kavels om je energieniveau op peil te houden, 30 mijl is iets wat je waarschijnlijk kunt doen zonder energiedrankjes of voedsel op reis te nuttigen. Water dat je nodig hebt, maar nogmaals niet overdrijven, drinken door dorst. Eindelijk wil ik toevoegen dat ik er naar toe ga om ervan te genieten, het is geen race zoals een marathon, het is een avontuur, een kans om je fysieke grenzen te verleggen, nieuwe mensen te ontmoeten en een nieuw deel van het platteland te verkennen. In de post, een van de schoenontwerpers bij Brooks vertelt hoe ze uitgebreid consumentenonderzoek deden om een ??idee te krijgen van wat 'nieuwe hardlopers' willen als het om schoenen gaat. Niet precies waarom ze alleen met nieuwe hardlopers praatten, vooral omdat ze het minst waarschijnlijk weten wat ze echt willen in een schoen Nike Air Max 270 Mujer gezien hun gebrek Adidas NMD Mujer aan ervaring, maar dat was hun aanpak. Gebaseerd op dit consumentenonderzoek (mijn persoonlijke voorkeur zou zijn geweest uitgebreid biomechanisch onderzoek, maar men hoopt dat dit ook is gebeurd), meldden ze een aantal bevindingen. Onder deze waren het feit dat hardlopers in de war raken door teveel technologie in een schoen, dat hardlopers vaak niet begrijpen wat er gebeurt als hun gang wordt geanalyseerd om te helpen bij de selectie van schoenen (begin me niet over de hele pronatie controleparadigma ...), dat minder schoenen niet meer geld zouden kosten (laten we hopen dat ze zich houden aan deze campagne-belofte!), en dat hardlopers variabel zijn en meer keus willen als het gaat om schoenen. Het laatste punt is dat ik de Brooks-aanpak toejuich . Ze bespreken het feit dat sommige lopers graag op de vlucht in Nike Free Run 2.0 Mujer contact komen met Nike Air Max 270 Femme hun omgeving en de grond onder hun voeten voelen via een zeer minimale schoen. Andere lopers houden ervan om mee te drijven, losgekoppeld van de grond met een golvend kussen onder de voeten en een koptelefoon in hun oren. Brooks geeft toe dat ze in het verleden niet hebben voorzien in de "Feel" -menigte met hun schoenen - de Mach-reeks van langlaufflats komt het dichtst in de buurt. Ze zien hun "kern" -opstelling, inclusief schoenen zoals de Adrenaline, Launch, Glycerine, Ghost, etc. als de "Float" -groep (zie onderstaande grafiek met de Float-Feel-assen). Ik heb er in het verleden regelmatig meerdere gedragen, en Float is een goede beschrijving - heel weinig in de weg van grondgevoel.
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
de voeten en een koptelefoon in
Foren-Übersicht » Sicherheit Allgemein
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde  
Seite 1 von 1  

Neues Thema eröffnen  Neue Antwort erstellen  

Forensicherheit